2022 – Año del Bicentenario de la República Federativa del Brasil

Actividades anteriores

REGISTRATION NOW OPEN: Brasil Investment Forum 2022.

The fifth edition of Latin America’s largest investment event is here – June 14 and 15.

Expand your knowledge and interact with thousands of investors, companies, executives, and decision makers from a hundred countries, all gathered at a single event.

Register Now.

A special and exclusive invitation
The Brasil Investment Forum is an exclusive two-day event and the largest investment forum in Latin America, gathering leaders from around the world for discussions on business and investment opportunities in Brazil.

The best platform to keep up to date
Get a full update on investment opportunities in Brazil, covering dozens of industries and all 26 Brazilian states and the Federal District, and learn about any changes to the country’s current and future investment environment.

Global content
On the agenda: key events and trends, both domestic and international, that are influencing business in Brazil, in sectors as diverse as agribusiness, infrastructure, energy, digital technologies, and communications — all discussed by more than 75 leaders from Brazil and abroad.

Current topics
Learn more about new topics and content addressing the changes brought about by the post-pandemic economy, such as new business models, equity investments, and global value chains.

Dynamic format
We keep innovating with each edition: in 2022, discover new digital formats, agile and rich in content, with over 25 panels, interviews, and lectures. New virtual booths allow any participant to gain access to companies and executives, as well as business partners, representatives from Brazilian states, and the event’s organizers.

Your platform to get connected
BIF is the platform to develop new contacts and identify new partners and investors from over 100 countries. Interact with hundreds of C-level executives from Brazil and abroad.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on print
La producción de autos creció 13,5% mensual en septiembre, según ADEFA
Se llegó al 50% con esquema completo y se podrá abrir más las fronteras
Alberto adelantó la medida que analiza para convertir los planes sociales en trabajo
Empresarios reclaman más infraestructura y reactivar el diálogo con el Gobierno y los gremios
Juntos por el Cambio no dio quórum y se cayó la sesión por el etiquetado frontal
Elena Highton de Nolasco renunció a la Corte Suprema
Martín Guzmán reconoció que subirá la inflación de septiembre
Pese a la baja en los contagios, los casos comunitarios por la variante delta se triplicaron
Vuelos: se eliminan cupos para el ingreso de pasajeros del exterior
El Tesoro arrancó octubre con rollover de 126%
Mercosur: Cafiero con pares de Uruguay y Brasil
El BCRA cierra más el cepo para contener la pérdida de reservas
Brasil prepara el carnaval “mais grande de la historia”
Pandora Papers: la justicia de Brasil indaga sobre Guedes
Brasil: la actividad industrial volvió a caer en agosto

En un escenario donde los medios están cada vez más fragmentados, ya sean pagados, propietarios o editoriales (espontáneos), se ha vuelto casi imposible tener una visión holística de su perfil de medios, sus audiencias, sus comportamientos y opiniones en diferentes plataformas y una visión clara del ROI. .

Es por eso que necesita inteligencia conectada.

Kantar Media reúne la inteligencia más completa sobre el consumo, el rendimiento y el valor de los medios para crear una imagen completa de este panorama.

Asociarse

Complete el siguiente formulario o contáctenos a gbrasil@grupobrasil.com.ar